וילה לבת מצווה

על-מנת שהאירוע בת מצווה יהיה הכי טוב ומדובר בעיר, אזי צריך להיות מאוד מתוכנן עם אנשי מקצוע ברמה אשר יכולים להגשים את כל הציפיות, כמו שהיה במקרה שלנו. הבקשה הכי חשובה בין הבקשות של בעלי ושלי הייתה – מיקום המסעדה, המקום צריך להיות ממוקם במרכז הארץ ליד החוף וכמו-כן ליד בית-מלון מפואר. היה צורך בלהזמין המון אורחים אשר את כולם היה צריך להכניס לוילה ולמקם בחדרים נוחים, מפנקים של בית-מלון במחירים סבירים. המארגנים הצליחו למצוא כזה מקום שבית-מלון נמצא במס' צעדים ממנו, אפילו לא היה צורך בהזמנת מונית. מנהלים של החברה דאגו להזמין חדרים בהתאם למספר האורחים שהוזמנו ואפילו מצאו חדרים פרטיים, עבור בן אדם אחד, כדי שלכולם יהיו חדרי לינה שווים עם נוחיות מרבית. כמו-כן, בתור האורחים של מסעדה בסגנון לופט קיבלנו הנחה לא קטנה.

השכרת וילה למסיבת בת מצווה בתל אביב

זה תמיד ממש סיפור לרצות את הילדת יום הולדת בגיל 12. לכן אני ממליצה להציע לכם כמתנה בשבילה להשכיר וילה למסיבת בת מצווה בסגנון לופט – פשוט סוף הדרך, פצצה. לאירוע הוזמנו בערך 60 איש. אתם מתארים לעצמכם כמה זה אנשים?! לכן אנשי שרות מצאו לנו מקום שבו יש המון חלל פנוי וחרף מספר גדול של אורחים לכולם נצא מקום לשבת ובמהלך החגיגה נערכו הרבה תחרויות, היה מאוד שמח ואנו רקדנו עד שנפלנו מהרגליים, לקח לנו עוד יומיים בכדי להתאושש לגמרי מהאירוע. סיכמנו מראש עם המארגנים דברים מאוד ספציפיים בעיצוב המקום, אוכל, אופן הגשת המנות וכמובן ליווי מוזיקלי. המארגנים הכינו רשימת דרישות, כתבו את בקשותינו בעניין הושבת משפחותינו וקרובינו ואפילו לקחו בחשבון המלצות מה צריך להיות על כל שולחן, היות שבין האורחים היו ילדים ואנשים מבוגרים, קשישים וגם כאלה שלא כדאי שישתו אלכוהול.

 

בפעם ראשונה שראינו את המקום, אזי הוא היה ריק לגמרי. בפעם שנייה שהגענו לראות את הוילה, למבחן הטעימות, אזי נדהמנו לגלות איך המארגנים סידרו את החלל בטוב טעם במיומנות ובמקצועיות, הכל מעוצב ומקושט. מאוד נדהמנו לטובה מציוד מוזיקלי אשר היה ממוקם באופן כזה ששמענו בו זמנית את המנחה ואת המוזיקה בכל האולמות, ללא רשרושים, ללא התנפצויות וללא רעשים מיותרים אחרים מהרמקולים.    

 

האוכל היה פשוט מדהים, היות והכינו את המנות השפים הכי טובים אשר באופן וירטואוזי יוצרים כאלו יצירות מופת קולינריות אשר באמת קשה לתאר במילים, פשוט אין מילים. לסיכום, ברצוני לומר שאת החתונה שלנו לא רק אנחנו נזכור, אלא גם כל האורחים כולל העובדים שהעניקו את השירות ברמה הכי גבוהה שיש. מאוד יכול להיות שנחגוג כאן את היום-השנה העתידי של הנישואין שלנו, בכדי שכולם יוכלו להיזכר באווירה החמה הזו ועוד פעם להיפגש כולם ביחד. השכרת וילה למסיבת בת מצווה בזול

loftrating@gmail.com

 

0544696973


לקבלת מידע צרו קשר או צלצלו 0544696973

דניס
סנדלר
לופט-דירוג
לופטים למסיבות
תל אביב
, גוש דן
ישראל
+972 54 4696973