לופט לאירועים במרכז

כדי למצוא לופט זול וטוב לאירוע צריך להשתדל די ויותר, היות והכל תלוי בסוג החגיגה וכמובן בתנאי המקום. החלטנו ללכת על אזור תל-אביב, איפה שספקו לנו לא רק מקום אלא גם עזרו לא מעט. אם אתם מחפשים משהו אוריגינלי אזי אולי כדאי לקחת מאתנו דוגמא, היות ואנו נשארנו מרוצים מהכל! בעיקרון, הם עוסקים בהעברת מסיבות מכל סוג, החל מערבי ילדים ועד לתוכנית עסקית של חברה גדולה. בתפקידם נכלל להכין מקום, לסדר אותו ולאפשר גישה אליו וחנייה וכמובן שהכל יעבור חלק, על הצד הטוב ביותר. בפעם הזו אנו היינו צריכים למצוא רחבה אשר בה יערכו תצוגה של ציורים של ציירי אירופה מהמאה ה-18 ובסופו של דבר לאפשר את המכירה הפומבית שלהם.

 

אירוגון אירוע במחירים זולים בתל אביב

אירוע פרטי בשיא השימחה ומשחקים

 

לופט לאירוע במרכז תל אביב - השכרה

אם בא לך להפתיע את חברה אז תעשה מסיבה ליום הולדת שלה!

השכרת לופט לאירועים פרטיים במרכז תל אביב

השכרת לופט לאירוע פרטי זהו הדבר ממש אינו פשוט, היות והמקום אמור לא רק למקם פיזית את כל האוסף של ציורים, אלא גם לאפשר להחזיק אותם בתנאי אחסון שהכי מתאימים לציורים. תנאי האחסון נמדדים מבחינת אחוזי הלחות, טמפרטורת האוויר וכו'. לופט תל אביב ישר הציעו מגוון גדול של אפשרויות נהדרות כאשר כל האפשרות מצאו חן בעינינו, היות ולופט זהו חלל ענקי, תקרות גבוהות, עיצוב חופשי, וכמו-כן עיצוב מקורי של המקום. זו הייתה הבחירה הכי טובה, בכדי ליצור אווירה מקורית, תוך כדי ריכוז של כל תשומת הלב בציורים ולהשתדל להשיג נוחיות מרבית עבור האורחים. האדמיניסטרטורים עזרו לנו ממש בכל דבר. בהתחלה נסענו לראות מס' רחבות, כדי לחפש אחר מקום שיהיה הכי מתאים, לאחר מכן  אנו בחרנו באחת הנקודות במרכז תל אביב ונשארנו שמחים בבחירתנו.

 

השכרת לופט לאירוע יום הולדת בתל אביב

מתנת פרחים יפה לכלת יום הולדת באירוע יובל גיל 30

 

השכרת לופט חאירוע חברה בתל אביב

חיפשו מקום לאירגון של אירוע חברה במרכז? בסוף הגיעו ללופט במרכז העיר.

 

ליד הבנין היה אזור חנייה ענקי, לא רחוק משם ממוקם הוטל ודבר הכי חשוב, שלמרות שכל זה נמצא בשולי העיר, כל אחד ירצה להגיע לכאן. זוהי טרטוריה מאוד מגניבה, איפה שיש טבע מדהים ביופיו, הרבה נוחיות ואפשר גם לבלות לא רע. מדובר בקומפלקס שמשתרע על שטח של חווה לשעבר, שחוץ מבניין וקונסטרוקציות כגון אנגרים לא נשאר שום דבר. לסיכום, המארגנים מילאו את כל צפיותינו במלואם, הגשימו את כל עדיפויותינו ובקשתינו. סיפקו לנו ציוד עבור מוזיקה, מנורות נוצצות מסתובבות, וכמו-כן גם נתנו לנו ברמן אשר באופן וירטואוזי הכין משקאות. היה גם מטבח נייד הממוקם בטרסה פתוחה. היו גם מלצרים אשר תפקידם היה לשים לב לכך שתמיד על השולחן השוודי המיועד לאורחים, באירוע פרזנטציה, יהיה אוכל ושתייה.

 

השכרת לופט לחתונה

חיפשתם איפה לחגוג חתונה יפה ובזול? תחשבו על רעיון השכרת לופט

 

אירוע מסיבת סלבסטר בתל אביב

זה המקום שהכי מתאים למסיבת סלבסטר בחורף

 

כמו-כן אנו לא היינו צריכים להביא אתנו מהבית מקרן וציוד נלווה אליו, על-מנת להציג בפני האורחים אינפורמציה מלאה על הציורים שהוצגו בפרזנטציה. למנהל שלנו מאוד מצא חן המחיר עבור קבלת שירותים שקיבלנו וכמובן גם המחיר עבור השכרת המקום מצא חן. מציעה לסגור את זה אישית מול הבעלים. דבר הכי חשוב הוא – לסכם מראש עם המארגנים את כל דברים שהייתם רוצים לקבל ולראות, ואל דאגה הכל יעבור על הצד הטוב ביותר.

 

השכרת מקום להצעת נישואין במרכז

חושב איך לעשות הצעת נישואין מיוחדת עם מסיבת הפתעה? אני ממליצה להשכיר וילה לופט בתל אביב ולהזמין את כל החברים שלה ושלך.

 

הזמנת נרגילה לאירוע בתל אביב

כאטרקציה אתה תמיד יכול להזמין בן אדם שיעשה לך נרגילות איכותיות בשולחן שמיועד לזה.

 

לופט עם חצר לאירועים קטנים במרכז. 0544696973

 

 

צלצל עכשיו:

 

loftrating@gmail.com

 

0544696973 או 0544696901


לקבלת מידע צרו קשר או צלצלו 0544696973

דניס
סנדלר
לופט-דירוג
לופטים למסיבות
תל אביב
, גוש דן
ישראל
+972 54 4696973