לופט לאירוע חברה

חיפשנו מקום מתאים, איפה שאפשר יהיה לעשות בו את הפרזנטציה של פרוייקט און-ליין חדש ולאחר כך לעשות אירוע חברה. העניין הוא שהדרישות שלנו היו גבוהות, אך התקציב הכספי שעמד לרשותנו לא היה מאוד גדול, כפי שבנמצא אצל חברת סטרטאפ מתחילה. רצינו ליצור משהו כמו שבועון און-ליין עבור קהל אנשים אשר אוהבים אסתטיקה בכל דבר שהוא. אנו מתות על מינימליזם והחלטנו שבניין עם עיצוב מופרז לא יתאים לנו. אנשים עלולים לבוא לאולם שכזה ולחשוב שכך אנו רואות בעינינו את האסתטיקה ולא ירצו מאתנו כלום. לסיכום, חשבנו לעצמינו שהכי אידאלי בשבילנו יהיה למצוא אולם בסגנון לופט. לשאלות 0544696973.

 

רעיונות אירוע חברה בתל אביב

אירוע חברה בתל אביב - איזה רעיונות אפשר להמציא

השכרת לופט לאירוע חברה בתל אביב

חרשנו את כל האינטרנט אחר חיפוש של לופט מגניב עם ציוד טוב, וכמובן עם מחירים נורמליים. אגב, מכרים סיפרו לנו על לופט אשר נמצא באזור תל-אביב. בתחילה הרעיון הזה לא נראה לנו. איך בדיוק המחירים של החלל ועוד כזה שממוקם באזור מרכז יכול להיות זול, אך בכל מקרה החלטנו להתקשר ולברר את העניין היום. מסתבר באופן מפתיע, שזה כן אפשרי – המחיר ממש השתלם לנו והאורחים שלנו יכלו בקלות למצוא ולהגיע ליעד.

 

השרכת לופט לאירוע חברה

לופט לאירוע חברה עד 50 איש 

 

מקומות זולים לאירועים קטנים

במיוחד כשאין תקציב גבוה אתם יכולים להשכיר לופט קטן ומאובזר למסיבות כדי לארגן אירוע שמח

 

בקיצור, הכל בסופו של דבר היה על הצד הטוב ביותר, אידאלי ומגניב. היינו צריכות מסך שעליו היה צריך לעלות את האתר שלנו, וידאו ותמונות. עוד היו צריכים להיות מיקרופונים עבור אנשים שהוזמנו להעביר את ההרצאה. עוד דבר חשוב – שלכל האורחים יהיה נוח ושלכולם יהיה מקום ישיבה. נתנו לנו בקלות את כל הציוד הנחוץ והסבירו לנו איך להשתמש בו. תודה רבה להם עבור זה, כי סביר להניח שבזמן הפרזנטציה וודאי היינו עושות איזשהן פשלות נוראיות.

 

איפה לעשות אירוע חברה בפורים

אם עדיין מחפשים מקום לאירוע חברה בפורים אז הינה רעיון טוב

 

איפה עושים אירועי חברה לעובדים

מאד כדאי לבעל עסק להעביר אירועי חברה לעובדים שלו, כי זה ממש מגבש את האנשים

 

לסיכום, כמעט כל האורחים מצאו בקלות את הלופט וללא בעיות הגיעו אליו. כמות של מקומות הישיבה הספיקה לנו, אפילו נשארו כמה כיסאות פנויים. כל הציוד עבד באופן תקין, כמו שעון, אם להגיד את האמת, מאוד דאגנו בקטע הזה. האנשים שהציגו את הפרזנטציה אמרו לנו שהם הרגישו מאוד בנוח על הבמה, היות והבמה הייתה נגישה ולא יותר מידי גבוהה. האורחים מאוד התפלאו. בעיקר הגיעו בחורות – להן, כמובן מאוד מצא חן העיצוב של המקום – קירות לבנה ערומות – זה בכל זאת מאוד מגניב.

 

השכרת וילה לאירוע חברה

רעיון מעולה לאירוע חברה בתל אביב - השכרת וילה לופט למסיבת עובדים

 

 מקומות זולים לאירועי חברה

לופטים בתל אביב אלה מקומות הכי טובים לאירועים קטנים. כאן אפשר לא רק לשבת להנות עם חברים אלא גם להביא אטרקציות מופעים, לעשות על האש, לשיר קריוקי ולרקוד בלי הגבלות.

אנו גם בעבר ערכנו כל מיני אירועים מסוג הזה ובדר"כ אלו היו מקומות די משעממים שדומים יותר למשרד של עבודה. אגב, מחיר המקומות עבור האירועים האלה יותר גבוהים מאשר מחירי לופטים למסיבות גיבוש וגם שבמקומות האחרים העובדים שמעניקים לכם את השירות כלל אינם אדיבים ומסתכלים אליך מלמעלה. החבר'ה שעובדים שם ממש מקצוענים אמתיים. יודעים במדויק מה מבקשים מהם לעשות, מאוד אדיבים, מסבירים אם משהו לא מובן ואפילו שמחים לעזור בלהזיז איזשהו רהיט, אם יש צורך בכך. צרו קשר להזמנת מקום : 0544696973 או 0544696901

 

אולמות אירועים לאירועי חברה

אולם אירועים חמוד לאירועים פרטיים 

 

לופט עם חצר לאירוע חברה במחיר 1500 שח ל30 איש

 

מקומות מיוחדים לאירועים קטנים

פתרון ענק להעלת יעילות ויחסים בחברה -  לעשות מסיבת גיבוש לעובדים שלך

תפנו אלינו:

loftrating@gmail.com

 

0544696973 או 0544696901


לקבלת מידע צרו קשר או צלצלו 0544696973

דניס
סנדלר
לופט-דירוג
לופטים למסיבות
תל אביב
, גוש דן
ישראל
+972 54 4696973