לופט לבר מצווה

כדי לחסוך את זמנך ומהר לבחור מקום להשכרה לבר מצווה אני יכולה להציעה לופט למסיבות. יכול להיווצר מצב שבו אין למארגנים את החלל המתאים בכדי לעלות איזשהו-משהו, לפיכך משריינים לופטים לערב, לילה או לכמה שעות. ישנה הרשמה של כמה ימים מראש בעבור רחבות מבוקשות. בחירה נכונה של המקום מקלה באופן משמעותי ומוזילה את כל המהלכים של הכנות, תוך כדי הפיכת כל אירוע לחגיגה קטנה, נעימה ויפה של הנשמה. צריך לציין, שבמהלך השנים האחרונות ישנה עליה בכמות רחבות כאלו – מכל מיני קטגוריות – וזה נהדר, היות ולרשותם של המזמינים עומדת בחירה גדולה יותר. החדשות הטובות הם, שביחד עם הלופטים נפתחים סוכנויות-איוונט אשר מוכנות לקחת את עיקר המאמצים בלארגן כל מיני אירועים. צרו קשר 0544696973

 

השכרת מועדון לופט לחגוג בר מצווה

בכל מקרה השכרת מועדון לופט לחגיגת בר מצווה זו בחירה הרבה יותר זולה ומעניינת מאשר סתם לשבת במסעדה, לבהות אחד בשני ולהזמין מנות יקרות .

השכרת לופט לבר מצווה בתל אביב

ילדים בוגרים תמיד יעדיפו על השכרת לופט לבר מצווה בתל אביב מאשר איפשהו במקום שלא נמצא במרכז הארץ. ישנם הורים שיעדיפו לחגוג לילד את יום הולדת ה-13 במועדונים שממוקמים מחוץ לעיר, במסעדות, אולמי אירועים, פארקים, ועוד המצאות למראית העין קלות אבל מסובכות האמת. לתושבי העיר מאוד פופולריים היום סגנונות של לבלות בחיק הטבע, החל מחופי ים, פארקים מטופחים ועד לשטח של שמורת הטבע והגנים.

 

השכרת לופט לבר מצצוה בתל אביב

מחיר להשכרת לופט לבר מצווה יכול לנוע בין 1000שח לבין 2500של, תלוי כמה מוזמנים יהיו במסיבה.

 

הצעירים מעדיפים לבלות בדרכים מקוריים ומודרניים יותר, ואילו אנשים בגיל מבוגר מעדיפים יותר את דרכי בילוי המסורתיים – הכל די צפוי מראש. אגב, מתחילה לאגור פופולריות המסורת להיפגש כל פעם במקום חדש, לדוגמא פעם באיזשהו ארמון עתיק ובפעם אחרת בסטודיו מודרני או ביער תחת כיפת שמיים. כל זאת יותר מתאים לקטגוריות של בילוי של נוער. בראש הפינה תמיד עומד סוג של אירוע עם כמות גדולה של מוזמנים צריך אולם גדול אשר אפשר למצוא לא רק באיזור תעשיה.

 

אולמי אירועים קטנים לבר מצוות

קשה למצוא אולם אירועים קטן לבר מצוות אבל בלופט תמיד אפשר לחגוג מסיבה בשקה 90 אפילו אם שכחתם שהיום יום הולדת לבן שלכם. צרו קשר 0544696973

 

 פגישות עם קרובי משפחה או קבלת פני האורחים גם לעיתים קרובות נערכים בתנאים נוחים ואילו הכנת קיטרינג נערכת באופן נייד,  כנסים נערכים במקומות שהושכרו באופן מלא, כגון חדר ששכרו אותו רק לצרכי פגישה של קבוצת אנשים מסוימת. באופן מסורתי בת מצוות מתקיימות באולם אירועים, מחוץ לעיר ולא רק. הכל נלקח בחשבון: החל מחדרים קטנים (עד 15 איש) ועד אולמות ענקיים (החל מ-200, 500 ואפילו 800 איש), עיצוב יפה, גישה למרפסת פתוחה או לגינה מטופחת, לשטח ירוק  מסביב לאובייקט עם אינפרסטרוקטורה טובה באזור. עבור חגיגות הנערכות בדקה ה-90 מאוד אקטואלי קבלת עזרה בעיצוב וסידור: הקמת ביתנים, דקור, נוי, הקמת במה, בריכה, מנגל, קריוקי וכו'.

 

לופטים להשכרה למסיבות

קייטרינג איכותי למסיבת בר מצווה בתל אביב. לופט עם חצר למסיבת בר מצווה.

 

תוכנית האירועים – כמעט ספקטור אחר של מתן שירותים. הקריטריונים של הרחבות: דבר מינימלי זה מיקום פיזי נוח של האירוע, חנייה שמורה, שטח די גדול, כניסה מסודרת, במה עם תאורה מקצועית והגברה קולית איכותית. אם האירוע אינו נערך בתוך אולם, אלא בטבע, הרי צריכה להיות גישה מבוטחת לאתר האירוע, יער שעבר עיבוד כימי כנגד קרציות, פרעושים וכו', מקור מים ליד, כגון נחל או אגם, בניין מקורה עבור בנקט, מטבח דלא נייד אישי, מערכת מים וביוב וחדר שירותים מסודר, רחבות עבור קמפינג או חדרים בהוטל, עדיף עם אטרקציות.

 

מועדונים לבר מצוות בתל אביב

מחפשים מועדונים למסיבות ילדים? מציע לשים לב על כמה מקומות במרכז הארץ. למשל מקום לימי הולדת ברחוב הרצל 144.

 

אולם אירוע בר מצווה

בתמונה אירוע בר מצווה בלופט. מקום הושכר במחיר 1000שח כולל אוכל ב-50 שח לילד. יום הולדת שמח!

צרו קשר:

loftrating@gmail.com

 

0544696973 או 0544696901


לקבלת מידע צרו קשר או צלצלו 0544696973

דניס
סנדלר
לופט-דירוג
לופטים למסיבות
תל אביב
, גוש דן
ישראל
+972 54 4696973